Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2

Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2 | Perlahan lahan ku usapi bulu puki Delila yang halus dan jarang itu. Kemudian saye memanjangkan usapan untuk mencapai juntaian kelentit Delila. saye rasa sedap, kelentit Delila lebih panjang dan keras dari Serrin. sambil itu jari hantu ku meraba masuk ke dalamm lubang puki nya.

Ternyata ianya sudah berlendir dan basah” Arrgh. argh. abang. jgn. Oh. oh. sedapnyer” Delila merengek. Jari saye masih lagii membuat pergerakan turun naik dng lembut di puki Delila. saye rasa seluar dalamm Delila telah basah di kawasan alur puki nya.

Kemudian saye menekan nekan ke dalamm alur puki nya dng jariku. Delila menikmati rasa ghairah yang amat sangat. Semakin lama semakin tiidak tertahan Delila saye buatnya. Kain Delila saye longgarkan dan kemudian saye lucutkan dan diikuti dng seluar dalamnya yang berwarna pink itu saye lucutkan.

----
Cerita melayu blue Kisah blue sex bohsia pantat tembam

Mata Delila saye lihat terpejam sambiil bibirnya yang munggil itu merengek kesedapan. saye mengalih mulutku dari buah dada Besar Delila dan saye lihat Delila membukakan matanya seperti tertanya tanya.

Saye merapatkan bibir ku ke bibir Delila dan mula mengucupnya sekuat hatiku. Mula mula Delila menarik bibirnya tapi saye kuatkan diri dan mula menjolok mulut Delila dng lidahku. Delila akhirnya mengalah dan mula melawan lidahku sambiil mengucup bibirku dng rakusnya.

Novel Melayu Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2

Tak sangka remaja yang comel lote dari Kelantan ini berahi jg nafsu seksnya. Tangan saye mula menguak dan mengangkangkan kedua peha Delila yang gebu itu sambiil masih memainkan kelentitnya yang keras.

Saye hairan kenapa tiada halangan dari Delila tapi itu jg memberikan saye keberanian untuk bertindak seterusnya. saye mula mengucup Delila dari bibir, berhenti seketika di kedua buah dada nya dan terus menghala ke tundunya yang tembam itu.

Saye menjilat tundunnya dan menciumi seluruh puki Delila di bibir luar sehinggalah menggunakan lidahku untuk menerokai lurah dan lubang puki Delila yang wangi itu. Dada saye begittu kencang berkocak bila melihat seluruh tubuh Delila yang putih gebu melepak.

Saye mengangkat kedua lutut Delila ke atas dan mengangkangkannya. saye sembamkan semula muka saye ke puki Delila yang tembam tue. Mula mula saye jilat kat tundun. Lepas tu turun sikit sampai ke lurah puki nya.

Bila saye jilat aja bibir lurah tue, secara automatik dubur Delila terangkat dan mengerang kesedapan “Argh argh argh!”. saye kemudiannya bukak bibir puki Delila dan saye jilat dng rakusnya” Urghh uurgh!. Sedapnya Abang” antara keluar dng tiidak saja ayat tu dari mulut Delila.

Saye masokkan lidah saye dalamm lubang puki Delila dan saye kisar dekat dalam. Air yang keluar bukan mainlah banyaknyer. Walau pun rasa payau payau sikit tapi saye hirup kering.

Mmg sedap dan memberangsangkan dan ditambah gerangan yang keluar dari mulut Delila” Arrk!” tetiba Delila menjerit kecil bila saye gigit biji kelentit dia. saye jilat saye gigit. saye jilat saye gigit.

Konek saye dahh membasahkan cadar katil dng sperma ” abang. please f*ck me. Delila dahh tak tahan ni” pinta Delila. saye terus menjilat puki Delila. saye rasa saye belum puas lagi.

Mmg menjilat nie favourite saye hanye kadang kadang saja Serrin berikan kerna die tak tahan geli. Selagi saye tak puas saye tak berenti menjilat” abang. abang. pleasse f*ck me. plz f*ck me abang. Delila tak bolehh bertahan lagii ni” kata Delila dng begittu manja.

Sekali lagii rasa ghairah yang tiidak bisa saye gambarkan dng kata kata menjalar di seluruh tubuhku. Permainan jilat menjilat ini agak lama, dan Delila puas mendesus dan menegang kerna mencapai climax tapi saye tetap meneruskannya.

Delila tiidak banyakk menjerit, cume mengeliat dan mengerang kesedapan saja kerna mungkiin bimbang Jeff akan terjaga dan adengan ranjang ini terpaksa diberhentikan. saye merenggangkan kepala dan lidahku dari puki Delila dan membetulkan adikku di celah kedua belah peha Delila di mulut puki nya.

Sekali lagii kitaorang bercium dan memberikan Delila harum bau puki nya. Delila memasukkan lidahnya ke dalamm mulutku. Sedap dan nikmat saye rasakan. saye pun bangun melutut. batang konek saye yang begittu menegang saye geselkan pada biji kelentit Delila” Ooh! Masukkan abang. now plz” teriak Delila.

Saye mula menikamkan batang adikku yang keras dan besar ke sana sini, mencari lubang nikmat Delila. Kepala konek ku masuk benar benar pada sasarannya. Secara perlahan lahan bibir puki Delila saye kuakkan dng kepala konek ku.

Terasa sempit sekali walaupun Delila baru saja melahirkan anak melaluinya. Penjagaan tradisional yang diamalkan olehnya nyata berkesan untuk memulihkan lubang puki nya kembali sempit seperti anak dara. Air pelicin Delila membasahi batang konek saye tetaapi begittu ketat kurasakan.

Dan itulah kenikmatan yang saye inginkan. Lain dng Serrin, sesudah melahirkan anak yang kedua, lubang puki Serrin masih sedap tapi sedikit longgar. “Zzup!” dng sekali henjut saja batang konek saye dahh separuh masok” Ooh!” kedengaran dari suara Delila menggeluh.

Konek ku semakin jauh menerokai lubang puki Delila dan akhirnya pangkal kemaluan kitaorang bertaup rapat. terasa konek ku telah suntuk dng rapat sekali. “Sedapnyer abang. Besar sungguh adik abang. Kena slow slow sikit eh” kata Delila” Okay, abang buat perlahan lahan” jawab aku.

Delila membuka kangkangnya dng lebih luas dan saye mula sorong tarik sampai santak ke bibir puki Delila. saye meniarap atas badan Delila tapi disokong dng kedua dua siku saye agar tak terlalu membebankan Delila.

Cite Lucah Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2 Kisah Malay

Saye mula sorong tarik batang konek saye ke dalamm dan keluar. “abang. adik abang nie besar dan panjang lah. Tak macam abang Coman punya” tiba tiba Delila berbisik kat telinga aku.

Saye cume tersenyum je. dubur saye masih lagii menggepam. Kali nie lebih laju sikit sebab saye rasa ada kelicinan pada lubang puki Delila. mungkin air die dahh banyakk keluar agaknya sebab saye rasa bulu bulu di konek saye dahh basah berlendir lendir dan melekit lekit.

Dah puas cara meniarap, saye pusingkan Delila buat cara doggy pulak. Delila tiidak membantah. dia angkat dubur menaik tinggi sikit. saye sendiri heran macam mana geram saye bolehh melebih bila main dng Delila ini.

Sedanng kan dng bini saye pon saye tak jilat lubang bontot dia. mungkin disebabkan keputihan kulit Delila berbanding bini saye yang menyebabkan berahi saye menggila. Ah! tak kisah lah tu semua.

Janji saye dapat lepaskan geram saye tuh. saye pun masokkan batang konek saye ke puki Delila dari belakang. Fuh! lg ketat rupanya main ikut belakang ni. tetaapi saye dapat jg masukkan seluruh batang dalamm puki Delila.

Saye tak pernah buat doggy style dng isteri saye kerna die suka dari hadapan. Buat begini rasa macam bergigi gigi dinding puki Delila. Itu yang menambahkan rasa ngilu lagii kepala konek aku” Aaah ah! Sedap abang. Masukkan lagii Abang. Masukkan sedalam yang abang boleh” pinta Delila.
Kisah Malay Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2

  • Erm! Nampaknya die dahh bolehh tahan dng kebesaran batang konek saye ni. saye pun hayun dng lebih laju lagii sampai berbunyi cup cup cup! Peha saye belaga dng dubur Delila.
  • Saye tengok Delila meramas buah dada kanannya. Semakin membengkaklah buah dada tu dan dahh mula mengeluarkan susu semula. Kemudian kitaorang bertukar posisi. saye menelentang pulak dan Delila naik di atas aku.
  • Delila pegang batang konek saye dng tangan kiri die memasukkan dalamm lubang puki dia. Diturunkan dubur nya perlahan lahan sehingga tenggelam keseluruhan batang sakti aku. Kini tiba pulak giliran saye untuk berehat dan Delila pula yang memainkan peranan sebagai juragan melayari bahtera.
  • Saye rasa macam mahu terpancut bila Delila menggelekkan jubur nya. Cepat cepat saye tahan peha dia. Delila ketawa kecil. “Kenapa abang. Geli sangat ke?” Delila bertanya. “owwh. abang takut terpancutlah. abang tak puas lagii ni. Delila jgn hayun laju sangat laa” kata aku.
  • Delila tersenyum manja sambiil saye meramas dan menggentil puting buah dada , Delila terus memainkan peranan dia. Kali nie die menolak kedepan dan kebelakang kemudian menghenjut ke atas dan ke bawah.

Puki die semakin berlendir kerna banyakk sangat menggeluarkan air. Entah berapa kali die capai klimax saye pun tak tau lah. kitaorang bertukar posisi semula selepas Delila mencapai climax nya yang entah ke berapa.

Dia penat dan nak bertukar posisi. Kali ini saye di atas dan mulakan semula menyorong tarik batang konek aku. Hampir 20 minit saye menyorong tarik batang konek saye di dalamm puki nya dan tiba masanya saye hendak pancutkan sperma aku.

Tiba tiba Delila mengerang dan saye rasa badan Delila mengejang sekali lagi. Kali ini nafasnya jg kencang dan kepala nya bergoyang ke kiri kanan. saye tahu Delila dahh tak tahan.

Tapi saye terus menyorong tarik konek saye dalamm puki Delila. Delila semakin macam teransang. puki Delila semakin becak dan melengas. Mata Delila pejam rapat dan mukanya berkerut seperti menahan suatu keperitan.

Suaranya melongoh. Pelukannya keras. Nafas Delila semakin kencang. Sah Delila dahh sampai puncaknya dan mulut Delila yang kecil itu ternganga terutama bila saye tarik batang konek saye keluar. payudara nya ku ramas dan ulit dan putingnya saye gentel.

Tangan kiri ku turun ke bawah danmenggentel kelentitnya. dia merengek keras! “Ummngh!. ” Delila melenguhh. saye percepatkan henjutan ku. mmg waktu itu ku rasa kesedapan yang terhingga. Ku tanya Delila, “Sedap?” dia tiidak menjawab, hanye mengeluh, melongoh umpama menyatakan” Ya!”.

Cite Blue Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2

Henjutan ku semakin hebat. Seluruh tubuh Delila saye peluk kuat. sambiil kakinya memeluk kuat badan aku. Kemudian tiba tiba die menggelepar seperti ayam liar dipegang! saye tahu die sedanng mencapai climax nya.

Saye masih bertahan, walaupun hanye sedikit lagi. Secara tiba desakan sperma ku hampir bersemburan. Tambahan pula Delila menggeliat dan dubur nya bergoyang ke kiri ke kanan. kitaorang saling berpautan.

Waktu itu saye henjut dan tusuk seluruh batang konek saye habis, berdecit decit puki nya. Lendirnya banyakk dan seluruh tenaga ku merangkul tubuh Delila. saye terus tekan dan tekan dalamm dalam.

Air mani ku pun rasa mahu memancut. saye terus menghenjut. saye pun dahh tak tahan juga. saye pun memancut semua sperma saye ke dalamm puki nya. dia cume berdesis kesedapan apabila sperma saye bertakung didalam puki nya.

Saye menghembuskan nafas kelegaan. kitaorang sama sama mencapai climax. kitaorang sungguh sungguh merasa nikmat. Tubuh Delila masih belum saye lepaskan. batang konek saye masih terbenam dan saye rasa dalamm saluran batang konek ku mengalir sperma.

Saye biarkan. Mulut kitaorang berkucupan. Sesekali saye ramas buah dada Besar Delila. Kemudian saye menjongkok dan menghisap puting buah dada nya. Sementara itu saye terus menghenjut batang konek saye keluar masuk, walaupun semakin lemah.

Bila saye tarik, Delila melenguh. Kemudian saye tusuk semula. saye tengok Delila tergapai gapai. saye peluk die kemas kemas. “Delila puas?” saye tanya. dia menganguk” Sedap?” tanya ku. dia senyum.

Bibirnya merah kena sedutan kucupan ku. Makin nampak kejelitaan Delila. kitaorang masih bersatu tubuh dan batang konek saye masih di dalamm puki Delila. saye rasa batang konek saye sudah makin lemah.

Perlahan lahan saye cabut. saye tengok sperma ku mengalir keluar dari celah lubang puki nya. saye menggentelkankan puting buah dada Besar Delila semula” dah hilang sakit tadi?” saye bertanya” Sekarang hilang. tapi nanti sakit semula” jawab Delila manja.

Kitaorang tersenyum. saye biarkan Delila baring tanpa seurat benang dan kitaorang berdua telanjang ibarat suami isteri yang baru lepas bercengkerama. kitaorang berpelukan sambiil memain mainkan putting buah dada Besar Delila, saye yang kiri dan Delila menggentelkan yang kanan.

Dlm berdakapan itu, saye bisikan, “Delila benar puas?” Delila menjawab, “Mh. Anu abang besar, masakan tak puas” kitaorang pun terlelap. kitaorang dikejutkan oleh suara Jeff menangis. Delila bergegas bangun, berkemban dng kain batiknya dan mengangkat Jeff.

Jam di dinding menunjukkan jam 12 tengahari. saye segera bangun dan memakai kain pelikat dan t shirt ku. saye keluar bilik dan melihat Delila sedanng menyusukan Jeff. Kain batiknya dilondehkan dan kedua dua buah dada nya tersembul megah, satu puting dalamm mulut Jeff dan yang satu terdedah.

Putingnya keras dan panjang seinci, mungkiin kerna seronok saye memerhatikan atau mungkiin seronok sesudah apa yang baru dilakukan. saye duduk disebelah Delila dan mula menggentelkan puting buah dada nya.

Delila memandangku dan tersenyum sambiil mengelus kesedapan” abang nyonyot yang sebelah sini, boleh?” tanyaku mengusik. “abang haus ni” ” jangaan lah bang, tengok Jeff nie tak cukup susu sebab habis dahh abang hisap tadi. Tak sempat buat susu baru. Tapi nanti kalau ada lebih, Delila panggil abang, okay” sambung Delila dng manja” Tak apa. abang bergurau aja” jawab ku.

“Delila mahu makan apa, abang mahu keluar cari makan sekejap. abang belikan” tanya ku” Kalau mahu ikutkan hati mahu makan hot dog abang. tapi tak ada tenaga pulak nanti. abang cari nasi pun bolehlah” “Okay, abang balik dulu” saye mengucup dahi Delila sambiil memicit puting buah dada nya sekali lagi.

Read More..

----
Cerita melayu blue Kisah sex blue bini gian

Cerita Lucah Melayu Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2 cerita lucah seks
Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2, Cerita lucah malay 2018, cerita blue seks, jom click, Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2 kisah melayu seks, Puting Buah Dada Isteri Orang Saye Picit 2 citer lucah