Pantat Isteri Diurut Kote Dukun

Pantat Isteri Diurut Kote Dukun | Namaku Irsa umurku 31 tahun, walaupun guru guru di sekolahku mengatakan umurku tak melebihi 25 tahun. memangg saye sentiasa bersenam and menjaga bentuk badanku agar sentiasa kelihatan ramping and langsing.

Suami saye seorang guru, mengajar di sekolah lain. Telah enam tahun kitaorang berkahwin tapi belum dikurniakan seorang anak. Keluarga suamikudan keluargaku selalu bertanya bila kitaorang akan menimag anak. dng selamba suami saye mengatakan mngkin tiada rezeki.

Di rumah kitaorang selalu berbincang mengenai perkara ini. Berbagai bagai cara telah kitaorang lakukan. Berbagai petua telah kitaorang ikuti tapi tak juge menampakkan hasilnya. Suatu hari keluarga suami saye menyarankan agar kitaorang mengambil anak angkat.

----
Cerita melayu blue Cerita lucah blue pantat dara

Suami saye belum bersedia. die masih mengharapkan anak hasil zuriatnya sendiri. Masalahku bermula apabila saye terdengar percakapan suami saye dng mertuaku. Mertuaku menyarankan agar suami saye kahwin lain. saye belum bersedia bermadu and saye masih sayang suami saya.

Saye menceritakan masalah yaang saye hadapi kepada Luny, kawanku. Luny menyarankan agar saye mendapat bantuan dukun siam. die memberi alamat and no. Telefon dukun tersebut kalau kalau saye bersedia.

“Masalah saye pun macam korang jugak. Sepuluh tahun saye berkahwin, tak juge dpt anak. Selepas saye bertemu dukun siam tersebut saye mengandung. Sekarang saye ada anak dua” Luny menceritkan panjang lebar.

Saye tertarik juge dng cerita Luny, apalagi mengenangkan saye akan dimadu. saye memberitahu suami saye perkara ini, suami saye bersetuju. kitorang perlu berikhtiar, katanya. Malam itu saye menelefon bomoh siam tersebut and die sedia menerimaku petang esok selepas waktu sekolah.

Suami saye tak dpt menemaniku kerna ada aktiviti di sekolahnya. Selepas sekolah keesokannya, saye memandu Kelisaku ke alamat yaang diberi oleh Luny. Jarak rumahku ke rumah dukun kira kira satu jam perjalanan.

Rumah dukun tersebut agak di hujung kampung di suatu penempatan masyarakat siam di utara Malaysia. Rumah sederhana besar itu merupakan rumah dua tingkat. Bahagian bawah berdinding simen sementara bahagian atas berdinding papan and beratap asbestos.

Setibanya di halaman rumah, saye disambut oleh seorang lelaki siam separuh baya. die hnya memakai kain and baju t putih. “Nama saye Pak Monk” Pak Monk memperkenalkan dirinya dalamm bahasa melayu pelat siam.

“Masuklah cikgu, tak ada siapa di rumah. Isteri saye sudahh tiga hari ke rumah anak saye yaang baru bersalin” Pak Monk mempersila saye masuk. Tanpa berceloteh panjang, Pak Monk menerangkan serba ringkas cara pengobatanya.

Pak Monk hnya menggunakan air jampi untk disapu pada badan, untk mandi and untk diminum oleh suami saya. Jika saye bersedia, Pak Monk akan memulakan pengobatannya. Oleh kerna saye telah datang jauh saye bersedia sahaja.

Citer kongkek Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Kisah melayu

Pak Monk mengarahku masuk ke bilik. saye patuh. Di sana ada sebuah katil sederhan besar. Ini bilik rawatan, kata Pak Monk. kitaorang tidur di bahagian atas. Di atas meja kecil tepi dinding ada beberap gelas air and botol botol kecil berisi air.

Saye diarahkan agar menanggalkan pakaian, hnya tinggal coli and seluar dalamm sahaja. saye patuh kerna saye daah terdesak. saye tak nak dimadu. Pak Monk menyuruh saye baring di katil.

Sebentar kemudian dukun siam memasuki kamar tempatku berbaring. Pak Monk mula melakukan aktivitinya dng menyapu cairan azimat, mula mula ke kulit mukaku lalu turun ke leher jenjang and ke dadaku yaang masih tertutup coli.

Sesampai pada dada, getaran birahiku mulai datang. Pak Monk menyapu cairan jampinya di sekitar payudara ku, tangan sang dukun masuk ke dalamm dadaku yaang terbungkus coli. Di dalamm coli itu tangan Pak Monk memicit and mengelus puting susuku, dng cara itu tiba tiba naluri seksku terbangkit and membiarkan tindakan sang dukun dng cara rawatanya, saye hnya diam.

Lalu Pak Monk membuka pengait coliku and melemparkan coliku ke lantai and terpampanglah sepasang dada montokku yaang putih mulus kemerahan karena gairah yaang dipancing dukun siam. Di sekitar dadaku sang dukun menyapu air azimatnya berulang ulang sampai saye merasa tak kuat menahan nafsunya.

Lalu sang dukun tangannya turun ke perut and kecelah pahaku. saye protes. “Apa yaang Pak Monk lakukan?”. “Oo. Ini adalah pengobatannya, Luny pun dulunya begini jugak” jawab Pak Monk smbil mengatur nafasnya yaang terasa sesak menahan gejolak nafsu.

Di lubang pantat ku, jari tangan sang dukun terus mengorek ngorek isi pantat ku sehingga saye merasakan ia akan menumpahkan air nikmatku saat itu. Seluar dalamku ditarik ke kaki and dilucutkan oleh Pak Monk.

Pantat ku terdedah tanpa ditutupi seurat benang. saye telanjang bulat and jari tangan sang dukun tak henti hentinya beraksi di sekitar daerah sensitif tubuhku. Sementara cairan jampi disapu ke seluruh badanku.

Lama sekali Pak Monk menyapu air jampi di sekitar pantat ku. Supaya lebih berkesan, kata Pak Monk. pantat ku yaang berbulu halus diusap usapnya. Bibir pantat ku yaang berwarna merah diraba raba.

Kelentitku yaang berwarna merah jambu dibelai belai halus. Air jampi disiram ke kelentitku. Sejuk terasa air jampi Pak dukun. Nafsuku tak tertahan lagi. Ghairahku memuncak. Lubang pantat ku mengemut and ciaran lendir hangat mula keluar membasahai permukaan pantat ku.

“Cikgu, supaya lebih berkesan, air ini perlu dimasukkan ke dalamm rahim cikgu” jelas Pak Monk lagi. “Apakah cikgu bersedia?” tanya Pak Monk smbil meminta kebenaranku. saye daah terlanjur, biarlah bisik hatiku.

“Buatlah apa jer Pak Monk. Asal jer saye blh mengandung” jawabku penuh rela. “Air ubat hnya blh dimasukkan dng ini, itupun kalau cikgu setuju” jelas Pak Monk smbil menunjukkan batang kote nya yaang keras terpacak apabila kain yaang dipakainya diselak.

Saye terkejut kaku. Batang kote pak Monk besar panjang. Lebih besar and panjang daripada kepunyaan suami saya. Sungguhpun telah berusia, kote pak Monk masih kekar and gagah. Batang berwarna coklat gelap berurat urat itu seolah olah tesenyum kepadaku.

Pak Monk melepaskan semua pakaian yaang dipakainya. Pak Monk telanjang bulat. Dada Pak Monk berotot, perutnya berulas. Masih sasa Pak Monk ini fikirku. smbil menghampiriku, Pak Monk menguak kedua pahaku hingga saye terkangkang.

Pantat ku yaang berbulu hitam halus betul betul berada di hadapan Pak Monk. Pak Monk berlutut di celah pahaku dng batang kote nya terhunus keras. Pak Monk mengambil sebuah bekas plastik kecil and diletakkan di bawah batang kote nya.

Sebiji botol kecil berisi air jampi berada di tangan kanannya. Pak Monk mula menyiram batang kote. Bermula dari pangkal pelan pelan disiram hingga hujung kote yaang masih tertutup kulit kulup.

Dng menggunakan jari, Pak Monk menarik kulit kulup ke belakang hingga kepala coklat berkilat terbuka. dng tangan kanan Pak Monk menyiram semula batang kote nya bermula dari hujung kepala yaang berkilat hingga ke pangkal.

Siraman ketiga bermula dari pangkal kembali. Air disiram hingga ke hujung. Kemudian dng menggunakan jari jarinya, Pak Monk menarik kembali kulit kulup kote hingga kepala coklat berkilat tertutup. dng kepala tertutup kulup Pak Monk mula mendekati pantat ku.

Waktu itu nafsuku telah berada dipuncak stelah melihat perlakuan Pak Monk dng kote nya. Kepala berkulup mula meneroka permukaan pantat ku. Pak Monk menekan lembut kepala kote nya ke kelentitku.

Saye terasa geli and nikmat. Kemudian Pak Monk mula menggeselkan kepala kote nya ke bibir pantat ku. Sekali ditekan, separuh batang kote dukun siam telah berada di dalamm rongga pantat ku.

Smbil menggerakkan maju mundur, akhirnya seluruh batang coklat gelap berurat telah berada di dalamm lorong sempit pantat ku. Batang besar panjang itu benar benar mengisi rongga pantat ku. Sendat and padat saye rasa.

Saye benar benar menikmatinya kerna kote suami saye tak sebesar and sepanjang ini. smbil dubur nya digerakkan maju mundur, badan Pak Monk mula merapat ke dadaku. payudara and puting susuku di belai and dihisap oleh bibir lebam Pak Monk.

Saye terasa sperti di awang awang. Lepas dibelai sepuas puasnya, lidah Pak Monk mula menjalar ke leher and ketiakku. Bau ketiakku disedut dalamm dalam oleh Pak Monk. Aroma deodorant bercampur keringat di ketiakku membuat Pak Monk benar benar terangsang.

Saye kegelian and mengeliat liat. saye mengerang kesedapan. Tanpa kusadari mulutku bersuara. “Ohh. Ahh. Arghh. Sedap Pak Monk. Laju lagie Pak Monk, tekan dalamm dalam. Ahh. Nikmatnya” saye tak tahu berapa puluh kali saye mengerang, saye benar benar nikmat.

Belum pernah sepanjang enam tahun saye berkahwin saye rasa sebegini nikmat. Batang besar coklat gelap yaang masih berkulup benar benar nikmat. Batang suami saye yaang bersunat itu tak senikmat ini.

Lebih kurang 30 menit lubang pantat ku diteroka dng lemah lembut oleh Pak Monk. Dukun siam ini benar benar sabar and pandai melayan wanita. Dua kali saye mencapai climax.

Saye khayal menikmati layanan dukun siam ini. Hingga akhirnya saye terasa Pak Monk melajukan gerakannya. Badannya kejang and akhirnya saye terasa batang kote pak Monk makin mengeras dalamm pantat ku and lima kali cairan panas menyirami pangkal rahimku.

Saye tahu Pak Monk telah mencapai climax. Batang Pak Monk masih terendam dalamm pantat ku beberapa minit sehingga saye terasa batang besar mulai mengecil. Akhirnya Pak Monk mencabut batang coklat gelap dari lubang pantat ku.

“Barang cikgu sungguh bagus. Sempit and sedap. Kemutan cikgu betul betul nikmat. Susah saye mahu cerita” puji dukun siam. saye tersenyum puas. Selepas badanku pulih semula saye berpakaian and meminta diri pulang smbil menberi sampul berisi duit rm 200.

Pak Monk menyerahkan 2 botol berisi air jampi kepadaku. “Satu untk dicampur dng air mandi cikgu. yaang satu ini untk diminum oleh suami cikgu sebelum tidur” terang Pak Monk cara cara mengguna air jampinya.

“Cikgu kena datang dua kali lagie untk dirawat baru ubat ini betul betul mujarab” , terang Pak Monk lebih lanjut. saye mengangguk jer tanda setuju and faham. Malam itu saye mengajak suami saye bersetubuh.

Saye melayan suami saye smbil lewa jer kerna saye telah puas petang tadi. Letih kerna perjalanan jauh kataku. suami saye melayanku tanpa curiga. sperti dijanji saye mengujungi semula Pak Monk.

Tiap kali ke sana, kejadian tempoh hari berulang. saye pulang dng perasaan puas. Malamnya saye melayan suami saye sperti biasa supaya die tak curiga. Sebulan kemudian saye muntah muntah.

Suami saye amat gembira. Ini anak dukun siam, bukan anak abang, hatiku berbisik. Tapi biarlah, asal suami saye gembira and saye tak dimadukan saye akan menjaga dng baik kandunganku ini.

Saye sedar bahawa saye berwajah cantik. saye pernah memenangi gelaran ratu cantik sewaktu saye menuntut di Maktab Perguruan dulu. saye diminati oleh ramai kawan kawanku baik lelaki maupun awek.

Umurku sekarang 27 tahun and masih cantik. dng ketinggian 162 cm berkulit putih bersihdan berpinggang ramping saye sentiasa menjadi perhatian di tempat tugasku. banyaak kawan sekerja mengajak saye makan malam samada yaang masih bujang atau yaang telah beristeri.

Cite melayu Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Cite rogol

Biasanya saye sentiasa menolak dng lembut. Tapi yaang membuat saye tak mampu menjawab ialah mengapa saye teramat berminat dng Pak Monk. Sejak saye menerima rawatan dukun siam yaang kupanggil Pak Monk itu, saye benar benar hilang selera dng suami saya.

Kalau selama ini saye tak pernah menolak bila suami saye mengajak berhubungan seks namun sekarang saye seboleh bolehnya menghindari. hnya kalau terpaksa sangat saye melayani juge kehendak suami saya.

Nafsu seksku tak pernah bangkit. saye biarkan jer tindakan suami saye tanpa ada reaksi dariku. saye kadang kadang hairan dng diriku. Bila jer saye terbayang wajah Pak Monk tiba tiba jer nafsu seksku bangkit.

Ghairahku membuak buak hingga celana dalamku basah. Akhirnya saye memuaskan sendiri diriku dng menggosok gosok alat kelaminku and menggentel gentel kelentitku. Itu pun belum memuaskan benar Pada ketika tertentu saye sperti digamit gamit oleh Pak Monk ke rumahnya.

Saye sendiri hairan, Pak Monk yaang berumur lebih separuh abad yaang berkulit coklat gelap, rambut separuh beruban and berperawakan sperti orang kampung itu saye nampak sangat kacak, berwajah Bratt Pit and amat membangkitkan nafsu.

Kata kawan kawanku saye telah terkena jampi guna guna dukun siam tersebut. Ah, apa benar? Mustinya ada sebab lain. yaang timbulnya dari diriku sendiri, pikirku. Apa, ya? Sekarang jiwaku sperti dikuasi oleh orang lain.

Kisah Malaysia Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Cite rogol

Saye sendiri tak dpt melawan. Kadang kadang saye terpaksa mencari helah and menipu suami saye hnya untk ke rumah Pak Monk. saye rasa belaian and cumbuan Pak Monk sungguh hangat and memberahikan.

Apa jer tindakan Pak Monk terhadap diriku terasa damai and benar benar memberi kepuasan. Satu hari waktu cuti hujung minggu, saye meninggalkan anakku yaang berumur dua tahun kepada suami saya.

Saye memberitahu bahawa di sekolahku ada seminar yaang terpaksa saye hadiri. suami saye yaang baik itu mempercayai jer peneranganku. saye sperti tak mempunyai rasa bersalah bila menipu suami saya.

Keinginanku hnya satu, nafsu seksku perlu dipuasi and hnya Pak Monk jer yaang mampu melakukannya. Tiada lelaki lain, juge tak suami saye sendiri. saye memecut Kelisaku selaju lajunya. Di ruang mataku Pak Monk sedanng melambai lambai kedatanganku.

Pak Monk bermain main di benakku. Pak Monk yaang agak keriput itu kelihatan sperti seorang ahli bina badan dng otot yaang berulas ulas. Wajah tua Pak Monk terbayang sperti Tom Cruise.

Gigi Pak Monk yaang jarang kelihatan sperti mutiara tersusun rapi. Bibir Pak Monk yaang hitam lebam terlihat sperti ulasan limau sunkist yaang amat menyelerakan. tak sabar rasanya mahu melumat bibir hitam lebam itu.

Bau badan Pak Monk yaang berkeringat terasa harum sperti kasturi. Segala galanya amat menarik dibayanganku. saye sperti tak sabar sabar untk berada dalamm dakapan mesra Pak Monk. Dari jauh terlihat kelibat rumah Pak Monk.

Kisah seks Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Cerita nakal

  • Rumah di hujung kampung itu agak terpencil and tak menimbulkan sebarang curiga akan apa jer yaang berlaku di dalamnya. Apatah lagie Pak Monk amat dikenali sebagai dukun terkenal. sudah biasa berbaris kenderaan datang ke rumahnya saban hari.
  • Di muka pintu Pak Monk tersenyum menerima kehadiranku. dng hnya berkain pelikat tanpa baju Pak Monk melambai ke arahku. Selepas mematikan kenderaanku, saye menerpa ke arah Pak Monk. Pak Monk mendepangkan tangannya untk menerimaku ke dalamm pelukannya.
  • Isteri Pak Monk yaang seusia dengannya tersenyum jer melihat tingkah kitorang. Isteri Pak Monk sperti tiada perasaan melihat suaminya merangkul gemas badanku. Pak Monk merangkul pinggangku smbil menarikku mesra ke biliknya.
  • Sesampai di bilik saye sperti kerasukan, saye memeluk Pak Monk and mencium seluruh badannya. Dada Pak Monk yaang tak berbungkus itu and berbulu keputihan saye cium sepuas puasnya. Nafsu saye waktu itu tak terkawal lagi.
  • Saye rasa sperti ada sesuatu yaang mengawal perasaanku. saye tak mampu berfikir lagi. Selepas puas mencium and menjilat badan Pak Monk saye meleraikan kain pelikat yaang dipakainya. Pak Monk membantu saye melondehkan kain sarungnya.
  • Terpacak di hadapanku separuh keras kote pak Monk yaang besar and panjang berwarna coklat kehitaman. Ghairahku makin meninggi melihat balak Pak Monk yaang terkulai di celah pahanya. saye meramas and mengurut ngurut batang besar itu.
  • Walaupun kehitaman saye lihat nampak cantik sahaja. saye genggam and ramas ramas lembut batang coklat berurat itu. saye lurut and lancap batang balak yaang mula mengeras. Kulit kulup kote Pak Monk meluncur ke hujung and kepangkal menurut irama gerakan tanganku.
  • Kepala licin sekejap nampak sekejap hilang di sebalik kulit kulup. Kepalanya bulat and mengkilat separuh terdedah itu kelihatan sungguh menarik. saye betul betul tak dpt mengawal diriku. Batang balak Pak Monk kugigit gigit.
  • Batang besar and panjang itu saye cium sepuas puasnya. Aroma kepala kote Pak Monk membuat saye khayal. Baunya lebih indah daripada bau kasturi. Bau istimewa itu menyelinap ke segenap hujung saraf hidungku terus ke pantat ku.
  • Pantat ku makin kuat mengemut. Terasa cairan hangat mula membasahi bibir pantat ku. Makin kerap saye menghidu bau kepala kote Pak Monk maka makin kerap pulalah pantat ku mengemut.

Saye sperti terpukau dng apa yaang saye lakukan. stlah puas menghidu kepala kote berkilat itu hidungku mula bergerak ke telurnya yaang tergantung berkedut kedut itu. saye cium dng rakus.

Segala bau yaang ada disitu membuatku lebih terangsang. Batang panjang and hitam itu saye jilat and saye kulum. Kulit kulup saye tolak ke belakang ke pangkal. Kepala hitam berkilat itu saye hisap sepuas puasnya.

Cite Malaysia Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Citer lucah

Badan Pak Monk saye rasa bergetar. Pak Monk menahan kelazatan bila batang kote nya saye hisap puas puas. Air licin berlendir and masin keluar dari hujung kote pak Monk.

Saye telan bebenang cairan licin and masin itu. pantat ku terus mengemut. Cairan panas bnyk keluar membasahi bibir pantat ku. Bibir pantat ku sperti digaru garu. saye rasa tak tahan lagi.

Lubang pantat ku perlu diisi segera agar gatal gatal yaang kurasa blh hilang. saye bangun and melucutkan satu persatu pakaian yaang kupakai. Kain tudung, baju kebaya, kain kipas, coli and seluar dalamm semuanya berlonggok atas lantai.

Saye berdiri bogel di hadapan Pak Monk yaang juge bertelanjang bulat. saye tarik tangan ke katil. saye duduk di tepi katil. saye meraih pinggang Pak Monk agar merapatiku. Batang keras Pak Monk benar benar berada di hadapan mukaku.

Saye genggam penuh ghairah. saye lurut lurut dng tangan lembutku. saye cium kepala bulat and akhirnya saye kulum and hisap. Kepala balak yaang licin saye jilat. Lidahku yaang kasar bermain main di kepala kote Pak Monk.

Mata Pak Monk redup menahan kesedapan. saye akhirnya tak tertahan lagi. saye tidur telentang di atas tilam. saye kangkang luas luas pahaku menunggu balak Pak Monk memuas batinku. ” Cepat Pak Monk, saye tak tahan ni” rayuku penuh harap.

Pak Monk dng kote panjang terpacak menghampiriku. saye tak sabar menunggu lagi. Pak Monk merangkak ke arahku. Wajahnya mendekati pahaku. Tiba tiba jer Pak Monk merapatkan hidungnya ke lurah pantat ku yaang basah.

” pantat cikgu sungguh cantik. Harum baunya” puji Pak Monk. saye mmg menjaga rapi taman syurgawi kepunyaanku. Segala bulu bulu yaang tumbuh saye cukur licin. Tundunku yaang tembam and pantat ku yaang mekar sperti pantat pompuan seksi.

Bibir yaang memerah masih terkatup rapat. tak heran jika Pak Monk menyukainya and selalu memuji. Hidung Pak Monk mengelus lembut kelentitku. saye hnya mampu mengerang. Lama sekali Pak Monk menghidu bau pantat ku.

Mngkin juge bau pantat ku membangkitkan nafsunya. saye sentiasa menjaga kebersihan pantat ku. saye selalu mencuci pantat ku dng feminine wash. tak lama lepas itu saye rasa lidah Pak Monk membelai bibir pantat ku.

Lidahnya yaang kasar merodok lubang pantat ku. saye rasa sperti ribuan sayap kupu kupu mengelus pantat ku. saye tak tahan lagi. saye mengerang kuat. Pak Monk bertindak penuh sabar.

Saye hnya mampu menanti penuh harap. Tiba tiba lidah hangat sudahh bergerak ke dalamm pantat ku. die menjilat lebih perlahan, lebih lembut. Jilatannya dari bawah ke atas berulang ulang.

Cite rogol Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Citer berahi

Kadang hnya kelentitku jer yaang dijilatnya. Dihisapnya, bahkan digigit gigit kecil. ” Oh. oh. sedap, Pak Monk di situ Pak Monk, sedap ah!” suara eranganku penuh nikmat. saye sememangnya tak malu lagie mengerang begittu di hadapan Pak Monk.

Pak Monk “menyantap” pantat ku cukup lama. Tiba tiba, saye merasakan nikmat yaang sangat dahsyat, yaang tak pernah kurasai sebelumnya. Kurasa cairan hangat melimpah keluar dari rongga pantat ku.

” Cepat Pak Monk, masukkan balak Pak Monk tu” rayu saye tak tahan rasanya. Pak Monk membetulkan balak coklat hitamnya. Dilurut kote panjang nya supaya kepala kote nya blh masuk tanpa ditutupi kulup.

Pak Monk mahu merasai hangatnya lubang pantat ku. Pak Monk mau merasa dinding pantat ku yaang berotot kenyal meramas maramas batang balaknya yaang berurat urat. Kepala yaang daah terbuka licin mengkilat itu saye lihat sebesar gelas.

Kulit kulupnya tersangkut di belakang takuk topi keledar. Kulitnya berkedut kedut melingkari batang balak sperti simpai. Sungguh luar biasa batang Pak Monk ni. Itu yaang saye suka. ” Tekan Pak Monk, tak tahan ni” saye merayu and merengek.

Saye menyodorkan pantat ku ke atas. Kepala licin mula membenam ke lubang nikmat. Kontras sekali kote dng pantat. yaang satu kote panjang hitam and yaang satu lagie putih kemerahan.

Balak hitam pelan pelan masuk terbenam. saye rasa rongga pantat ku padat dimasuki balak besar panjang itu, padat and penuh sesak. Pak Monk mula mengerakkan balaknya maju mundur. saye rasa sperti di awang awang.

Melayang layang di kayangan yaang indah. Sedikit demi sedikit Pak Monk menekan balaknya hingga akhirnya balak panjang itu sepenuhnya berada didalam lubang sempitku. saye terasa senak bila batang panjang itu menekan pangkal rahimku, terasa sampai menembus dada.

Saye tak terkawal lagi. Nafsuku menggila. Sungguh nikmat geseran batang Pak Monk ke dinding pantat ku. Baru dua minit saye tak tertahan lagi, akhirnya. argah. saye mengerang kuat and saye mencapai climax.

Saye letih lesu. Sendi sendiku terasa lemah. ” Sungguh sempit lubang cikgu. Cikgu juge pandai kemut” Pak Monk bersuara smbil kote panjang nya tetap bersarang dalamm rongga pantat ku.

” banyaak banyak awek yaang datang jumpa saya, barang cikgu yaang paling best” celoteh Pak Monk. ” kote Pak Monk pun sedap. Belum pernah saye rasa sedap macam ni. Pak Monk pandai main” Pak Monk masih bertahan.

Gerakan kote panjang nya maju mundur di dalamm rongga pantat ku dilakukan secara berirama. Sekejap laju sekejap perlahan. Kadang kadng direndam jer dalamm pantat ku yaang panas. saye dipeluk kemas oleh Pak Monk.

Cerpen sex Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Novel berahi

Payudara ku yaang pejal dijilat and dikulum. payudara ku dinyonyot kiri kanan. Kadang kadang ketiakku yaang licin dicium and dijilat. Lencun ketiakku basah dng air liur Pak Monk. saye rasa teramat geli.

Nafsuku bangkit semula. saye tak nak kalah. Habis bahu Pak Monk saye gigit. saye cium bau keringat Pak Monk. Bibir lebam Pak Monk saye jilat and kulumat. Bibir yaang berbau rokok daun nipah itu terasa harum saja.

Lidah Pak Monk saye hisap dalamm dalam. Lidahku kumasukkan ke mulut Pak Monk and langit langit mulutnya saye teroka. Lior Pak Monk yaang meleleh saye teguk penuh selera. Pak Monk menggerakkan pinggulnya makin laju.

Saye rasanya akan mencapai climax lagi. Sungguh nikmat terasa di pantat ku. Dinding pantat ku memegang erat batang balak panjang besar yaang berurat urat kasar itu. Geli sungguh lubang pantat ku.

Air bnyk keluar hingga melimpah membasahi cadar di bawah. Berbuih buih and berdecup decup bunyi pantat dikerjakan balak Pak Monk. saye tak tahan lagi. saye menggelepar di bawah badan sasa Pak Monk.

Akhirnya saye mengalami orgasme untk ke sekian kali. Melihat saye tak melawan lagie Pak Monk mempercepat tindakannya. Akhirnya Pak Monk menekan kote panjang nya dalamm dalam and arghh. Pak Monk memancutkan maninya dalamm rongga pantat ku.

Cerpen syok Pantat Isteri Diurut Kote Dukun Novel nakal

Mani Pak Monk sungguh hangat and bnyk menyiram pangkal rahimku. saye mmg tengah subur. mngkin kali ini benih Pak Monk akan bercambah lagie dalamm rahimku. Pak Monk rebah menghempap badanku.

Nafasnya pantas sperti orang berlari seratus meter. saye and Pak Monk terkapar lesu atas katil. saye memeluk badan Pak Monk dng rasa puas. Kurapatkan wajahku ke badan Pak Monk.

Ketiak Pak Monk yaang berbulu lebat saye hidu puas puas. saye benar benar rasa bahagia. saye tersenyum sendiri. smbil menunggu tenaga kitaorang pulih kembali saye meletakkan kepalaku di atas dada Pak Monk.

Pak Monk membelai rambutku lembut smbil mencium keharumannya. Wajahku kutoleh ke arah kaki Pak Monk. kote panjang Pak Monk yaang tadinya gagah and garang sekarang lentok terkulai di pahanya.

Bentuknya sperti keropok lekor yaang belum digoreng. Lendir pantat ku berlepotan di batang kote panjang and juge di bulu bulu kote pak Monk yaang mula beruban. Sebelum pulang saye merengek sperti budak minta terowong nikmatku diisi lagi.

Biar berbaloi perjalananku yaang jauh. saye mahu kepuasanku blh bertahan seminggu. Pak Monk faham kehendaku. Dibiarkan jer saye membelai kote panjang nya yaang masih terkulai. saye goyang goyang, saye lurut lurut, saye gosok gosok hingga akhirnya sedikit demi sedikit batang Pak Monk kembali keras.

Kepala kote yaang tadinya bersembunyi mulai keluar menjengok sperti kepala kura kura keluar dari tempurungnya. Melihat kepala kote yaang mula keluar membuatku bertambah geram. Kusembam mukaku ke celah paha Pak Monk lalu kuhisap kepala yaang sederhana mekar tersebut.

Saye nyonyot sperti anak kecil menyonyot puting buah dada ibunya. kote panjang Pak Monk terasa semakin mekar didalam mulutku. saye mulai merasai ukurannya menjadi besar, besar sekali, sebesar gelas minum di meja sampingku tu, and panjangnya saye duga sekitar 8, 5 inchi.

Berdenyut denyut kote panjang itu didalam mulutku yaang hangat. Sekarang saye merangkak di atas tilam. saye nak Pak Monk memasukkan batang coklat hitamnya dari belakang, stail doggy. Pak Monk bangkit and beredar ke belakang.

Saye menunggu penuh harap. Tiba tiba kurasakan gesekan kepala kote di permukaan lubang pantat saye kemudian. “crup” batang itu masuk ke lubang pantat saye stelah mendesak sesak dng payah.

Tak terkatakan nikmatnya. Tujahan tujahan batang besar berurat itu terasa menggesek seluruh liang kewanitaanku, penuh and sesak, bahkan hentakan kepala kote itupun terasa sampai ke pangkal rahimku and ujung dada, yaang membuatku merasa semakin nikmat.

Memangg tak salah lagi, Pak Monk luar biasa. Kurasakan tikaman Pak Monk makin kuat and makin cepat. Perasaan yaang kualami pun makin lama makin nikmat. Makin nikmat, makin nikmat, and makin nikmat.

Bahang kenikmatan itupun akhirnya meledak ledak. saye orgasme untk yaang ke 10 kalinya, barang kali, kerna saye tak sempat menghitung dng teliti. Hentaman Pak Monk makin cepat and makin laju.

Saye terhayun hayun ke depan and belakang menurut irama tusukan Pak Monk. Pinggangku dipegang kuat oleh Pak Monk agar saye tak tersungkur ke depan. smbil die mendorong pinggangku ditarik rapat ke badannya.

Tiba tiba kudengar desahan panjang. Seiring dng itu dicabutnya kote nya dari lubang pantat ku. dng gerakan cepat, Pak Monk sudahh berada di depanku. Disuakannya batang kote nya ke mulutku.

Dng cepat kutangkap, kukulum and kumaju mundurkan mulutku dng cepat. Tiba tiba kurasakan semburan benih panas di dalamm mulutku. saye tak peduli. Terus kuhisap and kuhisap. Semua mani Pak Monk saye telan.

Sungguh sedap and berlemak benih Pak Monk. Pak Monk memberitahuku bahawa benih lelaki blh membuat wanita awet muda. Hari itu saye memandu pulang dng perasaan yaang amat puas. sepuas puasnya.

Tak terkisahlah walaupun benar saye telah terkena guna guna dukun siam itu.

Read More..

----
Cerita melayu blue Kisah kongkek malay seks

Cerita Lucah Melayu Pantat Isteri Diurut Kote Dukun cerita lucah seks
Pantat Isteri Diurut Kote Dukun, Cerita lucah malay 2018, cerita blue seks, jom click, Pantat Isteri Diurut Kote Dukun kisah melayu seks, Pantat Isteri Diurut Kote Dukun citer lucah