Bini Bertudung Dirogol Mertua

Bini Bertudung Dirogol Mertua | Pada suatu hari ustazah Arina dan cikgu Pardin dikunjungi pak Jack. Pak Jack yangg berumur 60 tahun adalah bapa mentua kepada ustazah Arina.

Suami isteri ini sangat gembira dngn kedatangan pak Jack. Pak Jack telah bercerai dngn isterinya 6 tahun yangg lalu. Cikgu Pardin dan ustazah Arina mengajar disebuah sekolah yangg berhampiran dngn rumahnya.

Pasangan ini baru berkahwin 4 bulan. Pada hari terakhir pak Jack dirumah anaknya, terjadilah satu titik hitam. Ianya bermula pada hari cuti pasangan itu. tetapii hari tersebut suaminya mempunyai satu kelas tambahan disekolah.

----
Cerita melayu blue Kisah blue sex bohsia pantat tembam

Seperti biasa ustazah Arina menyiapkan sarapan pagi untukk suaminya dan pak Jack. Selepas menghantar suaminya ke muka pintu ustazah sempat berborak dngn pak Jack. Selepas itu ustazah kebilik air membasuh baju.

Kisah nafsu Bini Bertudung Dirogol Mertua Cite nakal

Pak Jack yangg kebetulan ketandas terlihat sesuatu. Rupa rupanya ustazah Arina terlupa merapatkan pintu, ustazah Arina yangg leka memberus baju tidk menyedari sepasang mata sedanng memerhatikannya. Seingat pak Jack, die tidk pernah melihat keadaan seperti itu krn menantunya terkenal dngn sifat sopan santun dan sangat menitikberatkan tentang soal penjagaan aurat.

Malahan didalam rumah sekalipun menantunya tidk pernah menanggalkan tudung melainkan ketika bersama suaminya saja. Kain kemban menantunya yangg basah semasa membilas pakaian, membuatkan pak Jack semakin tak tahan. Ustazah Arina yangg merasakan kelibat orang diluar tergamam melihat bapa mentuanya sedanng membuka daun pintu.

Ustazah Arina yangg ketakutan terus bangun dan berusaha menutup pintu namun gagal. Pak Jack terus masuk dan mengunci pintu dari dalam. bapa buat apa nie? ! Tanya ustazah Arina dngn terketar ketar.

Pak Jack hnya tersenyum sinis smbil matanya meliar kesegenap tubuh menantunya. Pak Jack menanggalkan pakaiannya satu persatu. Kelihatan lah batang pelir pak Jack yangg hitam dan besar. Keadaan ini menakutkan lg ustazah Arina yangg terus merayu supaya dilepaskan.

Pak Jack mendekati menantunya, ustazah Arina yangg tidk rela diperlakukan bgitu cuba menolak. Keadaan bertukar menjadi bertambah buruk apabila ikatan kain kemban ustazah Arina telah ditarik pak Jack sehingga terburai ke lantai.

Terpampanglah tubuh ustazah Arina yangg hnya dibaluti coli dan seluar dalam. Ustazah Arina yangg pasrah dan malu tubuhnya ditatapi bapa mentuanya, hnya mampu memalingkan tubuh membelakangi pak Jack smbil menangis.

Jngan buat aku macam nie! , teriak ustazah Arina. Pak Jack yangg telah lama tidk merasai kehangatan faraj terus mendekati tubuh ustazah Arina dari belakang lalu membuka cakuk colinya.

Terlepaslah coli yangg menutupi tetek ustazah Arina. Tersembul buah dada ustazah Arina yangg merah putingnya. Lantas diraba pak Jack dari belakang. Kulit tangan bapa mentuanya yangg kasar dapat dirasai ustazah Arina ketika putingnya digentel serta diusap pak Jack.

Ustazah Arina yangg tidk berdaya mempertahankan tubuhnya dari pak Jack hnya mampu mengharapkan suaminya lekas pulang. payudara bersaiz 36b menantunya dinyonyot sehingga tegang putingnya. Kemudian pak Jack masukkan tangannya kedalam seluar dlm menantunya smbil mengusap usap kelentit.

Kemudian pak Jack menarik seluar dlm menantunya sehingga terkoyak. Ustazah Arina hnya mampu memejamkan mata krn tersangat malu diperlakukan bgitu. punggung dan kemaluan menantunya yangg tembam dijilat jilat sehingga ustazah Arina merengek rengek menahan kesedapan yangg teramat sangat.

Pak Jack merebahkan ustazah Arina, lalu mengangkangkan kakinya smbil menggenggam batang pelir nye lalu ditekan ke dlm faraj ustazah Arina. jngan buat Arina macam nie! Arina kan menantu ayah, tepis ustazah Arina smbil menutup tetek dan faraj dngn tangannya.

Ustazah Arina takut kalau kalau die akan mengandungkan anak pak Jack bila batang pelir pak mentuanya berjaya menguasai dirinya. Ustazah Arina yangg telah terlentang telah dipegang kedua belah tangannya secara paksa.

Keadaan kaki ustazah Arina yangg terbuka memudahkan batang pelir pak Jack memasuki faraj nya. Sedikit demi sedikit batang pelir nye disorong tarik dlm faraj ustazah Arina. Lama kelamaan ustazah Arina tidk mampu lg menahan keghairahan yangg telah menguasai dirinya lalu orgasme em.

Kisah seksi Bini Bertudung Dirogol Mertua Cerita Malaysia

Urghh. ah, meleleh leleh air faraj nya. Pak Jack yangg nafsunya masih tidk puas, memaksa ustazah Arina berdiri dan menonggeng. Tangan pak Jack memegang sisi bontot menantunya lalu menekan batang pelir nye ke dlm faraj.

Punggung ustazah Arina yangg besar dan putih membuatkan pak Jack semakin bernafsu. Sakit ah. , jerit ustazah Arina bila faraj nya dikasari dngn tujahan batang pelir pak Jack. Ayakan pak Jack menjadi semakin laju sehingga batang pelir nye merapati kemaluan ustazah Arina.

Wajah ustazah Arina kelihatan sangat bernafsu ketika didogy style pak Jack. Ustazah Arina yangg merasakan pak Jack akan mencapai klimax , telah menjerit ‘ jgn lepaskan di dlm yahh’.

Baiklah Arina tapi dngn satu syarat, kata pak Jack. Arina kena hisap batang ni sampai keluar air dan Arina mesti minum setiap titik air tu, kalau tidk bapa akan lepaskan kat dlm rahim Arina.

Memanng jamin Arina mesti hamil sebab daah 6 tahun benih bapa diperam. Baiklah, jawab ustazah Arina. Pak Jack sebenarnya hnya nak memperdayakan menantunya. untukk menjerat Arina supaya akan berusaha lebih bersungguh semasa menghisap batang pelir.

Novel seksi Bini Bertudung Dirogol Mertua Cerpen seronok

  • Tetapii kalu pancut tue akan tetap gak kat dlm rahim Arina. Bagi Pak Jack kalau tak pancut kat dlm separuh kepuasan bersetubuh tue akan gagal dikecapi. Pantas batang pelir nye dihalakan ke mulut ustazah Arina.
  • Walaupun jijik dimata ustazah Arina tetaapi terpaksa dilakukannya juga. Kuluman demi kuluman hnya meletihkan ustazah Arina, malah pak Jack belum menunjukkan tanda tanda nak memancutkan sperma nya. Pak Jack terus meramas tetek menantunya itu.
  • Akhirnya ustazah Arina kepenatan. Pak Jack tersunyum. die berjaya menikmati kuluman hebat dan juge akan dapat memancutkan sperma ke dlm telaga zuriat memantunya yangg sedanng subur. ‘ jngan lepaskan kat dalam’ , rayu menantunya.
  • Pak Jack tersenyum smbil menonggengkan kembali tubuh ustazah Arina lalu menjunamkan batang pelir nye kedalam faraj. Kan Arina daah engkar syarat. kejap lg bapa akan hamilkan menantu bapa nie.

Lantas Pak Jack pun membuat ayakan ayakan yangg laju lalu melepaskan sperma nya yangg berhamburan ke permukaan rahim ustazah Arina. Akhirnya pak Jack meninggalkan rumah dan terus pulang ke kampung.

Ustazah Arina yangg malu telah merahsiakan kejadian itu daripada pengetahuan suaminya. Dua bulan berlalu dan ustazah Arina disahkan mengandung. Suaminya gembira mendapat berita itu tanpa mengetahui perkara sebenarnya. die mati mati sangkakan bahwa dialah yangg telah berjaya menghamilkan Arina.

Selepas 7 bulan melahirkan anak ustazah Arina hidup bahagia disamping cahaya mata dan suaminya. Sehinggalah pada malam yangg malang, suaminya mendapat panggilan telefon daripada pak Jack yangg on the way ke rumah mereka.

Kebetulan pada malam itu isterinya tidur awal lebih kurang pukul 9. Suaminya yangg tak sampai hati mengejutkan isterinya, terus keluar berseorangan menjemput pak Jack distesen bas. Pak Jack bertanya, mana Arina? Arina tidur awal malam nie, mgkin letih kot.

Cerpen seks Bini Bertudung Dirogol Mertua Citer seks

Semasa sampai dirumah lebih kurang pukul 9. 30, cikgu Pardin mendapat panggilan telefon dari kawan karibnya, yangg nak berjumpa direstoran yangg terletak tidk berapa jauh dari rumahnya. saye ingin jumpa kawan.

Kejap lg aku balik, kata cikgu Pardin. Pak Jack hnya tersenyum. Pak Jack meninjau bilik menantunya dngn berhati hati. Pak Jack merasa sungguh berahi bila melihat menantunya sedanng tidur dngn keadaan kain batiknya terselak sehingga menampakkan betisnya yangg putih.

Pak Jack menanggalkan pakaiannya dan memadamkan lampu. Pak Jack terus naik keatas katil dlm keadaan telanjang dan memeluk ustazah Arina yangg sedanng tidur. Ustazah Arina yangg tersedar merasakan itu adalah suaminya.

Pak Jack terus menanggalkan coli ustazah Arina smbil meramas tetek nya. Ustazah Arina merasa sedikit hairan dngn perilaku suaminya yangg menghalakan batang kemulutnya, terpaksalah ustazah Arina mengulum batang suaminya yangg dirasakan agak berbeza dari biasa.

Selepas itu pak Jack terus menyonyot buah dada nya kiri dan kanan sampai meleleh susu. Ustazah Arina merengek kesedapan, ‘abangg aku daah tak tahan nie’ pak Jack terus membuka ikatan kain batik menantunya, lalu dijilatnya kemaluan ustazah Arina tanpa menanggalkan seluar dalam.

Novel nafsu Bini Bertudung Dirogol Mertua Citer melayu

Ustazah Arina yangg mencapai perasaan berahi yangg tidk terperi telah mengalirkan air faraj yangg agak banyak. Seluar dlm dilurutkan lalu batang pelir nye menjelajahi bibir faraj ustazah Arina. yangg telah mengemut tak henti henti.

Ayakan yangg berterusan membuatkan ustazah Arina mengerang kesedapan, ‘ ah ah aah laju lg banng aahh’ seolah olah die sedanng berasmara dngn suaminya sendiri. Peluang itu dimanfaatkan pak Jack dngn mendukung ustazah Arina smbil mengayak faraj nya secara berdiri.

Ini agak menyakitkan kemaluan ustazah Arina, “sudahlah bang sakit”, rengeknya. Lalu ustazah Arina ditonggengkan, ustazah Arina bertanya, ‘abang tak pernah lakukan persetubuhan dngn cara begini? ‘ pak Jack tidk menjawab lalu mendogystyle ustazah Arina dngn agak ganas.

Ustazah Arina yangg mencapai tahap orgasme telah mengerang, ‘abang, daah ingin keluar ni. uhh. ah. ah’. Kemudian disusuli dngn lepasan sperma pak Jack yangg mencurah ke dlm rahimnya. Mereka terbaring bersama selama 30 minit.

Pak Jack yangg kembali bernafsu mencium mulut ustazah Arina smbil mengulum lidahnya. Kelainan yangg dirasai ustazah Arina membuatkan die mengesyaki sesuatu lalu terus bangun smbil menutup tubuh dngn pakaian dan menyalakan lampu.

Alangkah terkejutnya ustazah Arina bila melihat pak Jack sedanng mengurut batang pelir nye yangg kembali menegang. Ustazah Arina menyangka tubuhnya disetubuhi suaminya namun yangg nyata tubuhnya telah diperkosa bapa mertuanya untukk kali kedua.

Dua bulan selepas peristiwa tu. sekali lg ustazah Arina telah disahkan mengandong. tetapii peristiwa itu tetap juge dirahsiakan daripada pengetahuan suaminya. Kegusaran pasti menghantui perasaannya apabila terbayangkan kemungkinan kali ke tiga die akan dirogol dan juge dihamilkan sekali lg oleh Pak Jack.

Read More..

----
Cerita melayu blue Cerita lucah blue pantat dara

Cerita Lucah Melayu Bini Bertudung Dirogol Mertua cerita lucah seks
Bini Bertudung Dirogol Mertua, Cerita lucah malay 2018, cerita blue seks, jom click, Bini Bertudung Dirogol Mertua kisah melayu seks, Bini Bertudung Dirogol Mertua citer lucah